Drakborgen

Idag har vi varit på Emmas kalas på Drakborgen.
Det va jätte roligt.

Vi kom lite tidigt så vi fick leka lite innan kalaset började.
Sen fick vi gå upp i Prinsessarummet där vi fick äta pannkaka och glass och Emma öppnade alla sina paket.
Sen fick vi gå ner o leka igen.

Dom hade en jätte stor borg där man kunde klättra, åka kana, skjuta bollar, spela fotboll o basket, krypa genom hål o en massa mer.
Sen fanns det en bilbana där man kunde köra bil och en sto hoppborg och en stor uppblåsbar rutchkana.
Det va verkligen tok roligt där.

Lekte konstant i 3 Timmar.
Klättrade åkte och hoppade.
Det måste vi göra om Mamma.
Har nog aldrig haft så roligt trots alla gånger jag gjorde illa mig. hehe

Lite bilder

Jag åker bil med Morbror Fredrik på Emmas kalas på DrakborgenEmmas kalas på DrakborgenEmmas kalas på Drakborgen

Påvägen hem va jag så trött så ögonen gick i kors och jag orkade knappt hålla dom öppna, så mamma bäddade ner mig i sängen så jag fick sova middag.

Efter middagen har jag busat ännu mer.

Nu ska jag sova för klockan är tok mycke.

Natti natt.
Puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0