Alla hjärtans dag =)

Hoppas alla haft en kanon dag idag.

Jag är tyvärr sjuk fortfarande men har haft det ganska bra ändå.

Vi har varit ut till Moppa, Sara och Oliver en sväng. Vi skulle hämta skridskor till Mamma.
Fikade med dom en sväng sedan åkte vi till Bergeforsen och åkte skridskor.
Fast jag gick runt på isen med skorna, ville inte åka skridskor jag inte.

Efter det pkte vi på ica o handlade, Mamma lät mig välja det lördagsgodiset jag ville ha.
Det va spännande att få springa runt i hyllorna o välja. hehe.

Sen åkte vi hem och lagade mat och Fredrik åkte till Ante för att äta med dom.

Eftersom jag inte sovit någon middag idag så va jag toktrött klockan 8 och somnade som en stock.

Natti natt
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0