4 Februari

Jag har varit på dagis både idag och igår.
Det har gått bättre att lämna mig där den här veckan tycker mamma.
Jag har inte varit lika ledsen.
Mamma tror att det beror på att jag inte varit lika trött.
Har fått börja klockan 9 på morgonen istället för kvart i 8.
Idag sprang jag bara raka ägen in o började leka med kompisarna o då ropade Mamma till mig o sa hej då.
Då släppte jag allt och sprang o gav henne en kram och sen sa jag hejdå ses sen o så sprang jag tillbaka o lekte.

Mamma hämtade mig klockan 2 som vanligt, då hade jag sovit i vagnen vilket har blivit en favorit.
Varje morgon när vi ska gå till dagis blir jag överlycklig över att få sätta mig i vagnen o så säger jag, Sova vagnen.
Och när jag ska sova för natten så vill jag göra det i vagnen, men de får jag inte för mamma.

Hemma har vi lkt på rummet, Mamma har varit ut i förrådet och hämtat mina bebiskläder så jag kan byta på dokan.
Vi har tvättat dom i min tvättmaskin och sen fick jag stryka dom på min strykbräda.
Sen lagade jag mat till Mamma, tvingade henne att äta minst 10 gånger. hehe

Efter det hjälpte jag Mamma att dammsuga.
Eller jag va nog mest ivägen tro jag.
Jag skulle hjälpa Mamma med min dammsugare så jag hämtade den och hällde ut alla kulor ur den på köksgolvet. Jätte roligt =)
När jag gjort det klart så gick  jag in på rummet och packade vagnen full med saker och drog iväg med den till alla ställen Mamma dammsög på och så tämde jag den där. De tyckte jag va roligt men inte Mamma inte.

Annars så kan jag bara säga att jag forsätter att prata om er alla.
Det är Morfar, Sara, Oliver, Sako, Mormor, Tias, Jossan, Eva Annie ,Bias, Madde, Nova, Nitro, Frankie, Farfar, Hilda, Ninni, Wilmer och många fler.
Det är alltid någon som kommer eller ringer eller nått, enligt mig alltså. hehe
Idag har jag kört med att Moppa kommer så fort jag hör grannen gå in eller ut. haha
Bias, Nitro och Frankie är väldigt omtalade. Pratar om dom flera gånger per dag =)

Men nu ska jag sluta skriva och sova istället.
Dagis imorgon.

Älskar er alla.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0