24 Februari

Äntliiiigen har jag fått varit på dagis igen =)
Mamma fick väcka mig när det va dags, jag va så trött.
Jag vaknade nämligen vid 7 tiden och upptäckte att jag satt fast.
Jag hade stoppat ut armen genom spjälorna in mot äggen och kilat fast armen där.
Skrek helt hysteriskt tills Mammakom och hjälpt mig loss.
Det va inte alls roligt att sitta fast där.

Men jag somnade om iallafall och va tok trött när Mamma väckte mig.
Men så fort hon nämnde dagis så flög jag upp i mammas armar och protesterade inte de minsta vid blöjbyte och kläd byte.

När Mamma tagi på mig ytterkläderna sprang jag ut till vagnen och satte mig i den och väntade på att Mamma skulle göra sig klar för att gå.

På dagis va alla barn påväg ut så Mamma bytte overall på mig och sen gick jag ut och vinkade hejdå till Mamma.

Mamma och Bobbas hämtade mig klockan 2, jag vart jätte glad när jag såg dom.
Vi gick hem och fikade lite macka o sånt och sen har vi lekt lite.
När Fredrik kom hem åkte vi ut på Birsta och åt lite mat och köpte pressent till Moppa.
Han fyller år imorgon så då ska vi dit o äta tårta.
Kommer vara jätte mycke folk där.
Kanske kommer Stina, Ellie och Siri, de skulle va kul om nån av dom va där så jag lan leka lite.
Fast Ellie är ju inte så stor men ändå.

Men nu ska jag sussa så jag orkar med all lek som blir imorgon.

Puss puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0