22 Februari

Nu är helgen över.
Jag har varit hos Farmor och Farfar med Pappa.
Där har jag lekt med te servicen, jag har bjudit alla på kaffe minst hundra gånger.
sen så har jag varit ute och lekt.
De va jätte roligt eftersom jag inte varit ute på väldigt länge.
Har ju legat hemma med feber =(

Mamma, Bobbas och Morbror Fredrik har varit kvar i Sollefteå i helgen så dom kom och hämtade mig i Långsele idag.
Hade inte sovit nå middag så jag slocknade i bilen.
När jag vaknade så va vi hos Mormor.
Vi skulle äta middag där.

Jag va tok trött när vi kom dit så de tog typ en kvart innan jag började prata.
Jag fick en sessa ponny av Mommo oh en sessa bok.
Jätte fina.

Efter maten åkte vi hem, jag sov hela vägen hem och somnade om i sängen direkt när Mamma bytt kläder på mig.
Jätte trött va ja.

Får skriva mer imorgon.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0