19 Februari

Vart hemma från dagis Onsdag och Torsdag oxå =(
Mamma tyckte de va lika bra så jag inte skulle bli sjuk igen.
Jag ska ju till Pappa i helgen så de blir inge roligt om jag är sjuk.

Jag ska ju åka pulka med Faffa, jag har tjatat hela dagen om det men Mamma säger bara.
Imorgon ska du till Faffa, men jag vill ju nu ju.
Men de går tydligen inte, måste vänta.

Vi åker imorgon när Fredrik slutat jobba.
Mamma Bobbas och Fredrik ska stanna kvar i Sollefteå i helgen så dom kommer och hämtar mig på söndag.
Då kanske vi kan svänga in till Mommo och hälsa på oxå.
Får se vilken tid Mamma kommer och hämtar mig och så vet jag ju inte va Mommo ska göra heller.
Men jag hoppas att vi kan hälsa på en sväng innan vi åker hem.

Hoppas oxå att jag får träffa jimme (Wilmer) i helgen och Hanna o Emil så klart.
Har ju inte fått träffat nå kompisar på en hel vecka så de skulle va tok roligt.

Men nu ska jag ta o sova så jag får kliva upp o packa alla saker jag ska ha med mig till Pappa.
Natti natt

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0