17 Februari

Idag är det Tisdag och jag har inte fått gå på dagis än =(
Dumma feber.

Men jag har tagit medicin alla dagar som jag skulle.
Så nu slipper jag o Mamma bråka.
I Måndags var det sista gången jag skulle ta den och då vart jag jätte tok arg.
Ville inte alls ha den, men Mamma tvingade i mig den ändå.

Efter det åkte Mamma på Ica med Morbror Fredrik, dom skulle köpa blöjor till mig.
När Mamma kom hem fick jag paket =)
Mamma tyckte synd om mig efter att hon tvingat i mig medicinen.
Jag fick en liten sessa tjej med en rosa ponny häst.
Hon fick sova med mig. =)

Idag är det som sagt Tisdag och jag fick inte gå på dagis eftersom jag låg på gränsen till feber igår.
Jag har varit hemma med Bobbas och Mamma har jobbat.

När Mamma kom hem lagade vi lite mat och sen har vi bara kramats.

Mamma vet inte ocm jag ska få gå på dagis imorgon heller, hon är lite osäker.
Så vi får se hur det blir.
Nu ska jag sova iallafall.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0