15 Februari

Idag har jag bara haft 38 i feber.
Skönt att jag börjar bli piggare.
Har sprungit runt och pratat o skrikit hela dagen lång.
 Vägrade sova middag trots att jag fick ligga i Mammas säng tillsammans med henne.

Vid halv fem tiden åkte vi ut till Moppa, Sara och Oliver.
Vi åt middag där och glass till efterätt.
Mellan middagen och glassen skulle Mamma ge mig medicin och det ville jag verkligen inte.
Vart helt galen, sprattlade och skrev.
Men tillslut så hade Mamma lyckats få i mig det mesta och då fick jag glassen som jag tjatat om, Men då ville jag inte ha den längre för då ville jag bada med Oliver.
Det fick jag så klart.
Sen innan Sara fick klä på mig så skulle jag äta glassen.

Nu börjar jag bli lite gnällig eftersom jag inte sovit något idag så vi ska snart åka hem.
Moppa, Morbror Fredrik och Bobbas har gått för att titta på en släde till skotern bara.
När dom kommer tillbaka så ska vi åka hem och sova.

Ska vara med Bobbas imorgon eftersom Mamma ska jobba och jag inte ska på dagis.
Får se om jag får gå på Tisdag.
Hoppas det iallafall, vill leka med kompisarna.

Hörs imorgon.
Puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0