10 Februari

Dagis dagis dagis =)
Äntligen fick jag gå på dagis igen.
Det har jag tjatat om ända sedan i torsdags.
Vill leka med kompisarna varje dag, hela dagarna.
Men de går ju inte.

Mamma hämtade mig klockan 2 som vanligt.
Vi ska städa ikväll.
Vi skulle göra det igår men de vart inte av eftersom vi va på ica o lämnade in Mammas dator vilket tog lång tid eftersom hon i kassa ignorerade oss totalt och tog alla kunder som skulle handla mat istället och när det väl va slut på kunder så kom hon fram till oss och Mamma berättade att vi ville skicka datorn och då sa tjejen i kassan. Då får ni vänta en stund för jag kan inte det där.
Snacka om sjukt, där hade vi stått hur läge som hellst och så säger hon att vi måste vänta ännu längre.
Tillslut fick vi skicka datorn iallafall.

Men väl hemma var det dags för Mamma att tvätta så det vart ingen städning då inte.

Sen va det dags för mig att sova.

Men idag ska det göras ha Mamma sagt. då ska vi dammsuga ikapp. hehe.
Bobbas har ju hittat röret till min damsugare nu så jag oxå ka damsuga.

Fast vi kanske ska vara ute i det fin avädret en stund innan vi går in o städar.

Skriver mer sedan.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0