1 Februari

Hejsan hoppsan allihopa.

Igår kom Sara och hämtade mig vid halv 4 tiden.
Då åkte vi för att hämta william på stallet, där fick jag klappa på en häst.
Jag gjorde de även fast jag va rädd för den.

På kvällen va vi hos sundinarna, jag lekte med willma hela kvällen.
Sara fick springa in på willmas rum en gång eftersom willma kom ut o sa att jag satt fast.
När Sara kom in på rummet såg hon att jag satt i dockans Matstol. hehe.
Den är ju alldeles för liten för mig.
Så jag kom inte därifrån.

Jag va uppe till halv tio eller nå sånt även fast jag inte sovit nå middag.

Idag har vi varit ute och åkt pulka.
Sen kom Mamma, Bobbas och Fredrik till Morfar.
Vi stannade och åt Tacos med dom o lite glass.
Sen åkte vi hem eftersom Mamma har tvättid.

När vi kom hem fick jag pressenter som Mormor lämnat till mig.

Det va en nappflasta med Timrå red eagles på och ett påslakansätt med disney sessorna på.


Påslakansätt Med sessan


Så här glad vart jag när jag fick ett  Påslakansätt med sessan av Mormor

Så här glad vart jag över mina pressenter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0