Pepparkaksbak med Mamma =)

I helgen ha Mattias varit hos oss o vi har varit o handlat julklappar på Birsta. Jag va jätte snäll hela tiden. Lovade ju Mamma de så jag satt tyst o snäll i vagnen hela tiden =)
Som belöning fick jag äta på donken =)

I söndags när Mattias hade åkte hem kom Moppa, Sara och Oliver hit o hälsade på. Dom hade med sig tyg så att det går att göra kojja under min säng o så fick jag en julkalender med leksaker i =)




Måndag så va det dags för dagis igen =) Jätte roligt.
Mamma hämtade mig idag o när vi kom hem fikade vi lite o sedan blev det Pepperkaksbakning o julmusik. Jätte mysigt va det =)
Vi byggde även ett Pepparkakshus, blev inte toksnyggt men jag tycker att det viktigaste är att det bli tok gott att äta upp det sedan =)




Mina Pepparkakor som jag gjort =)


Så här ska man se ut när man bakar


Visst ser det gott ut??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0