Bilder i stora lass

Här kommer massor av bilder från typ hela december.


Jag och Rasmus påväg till Pepparkaksbaket i områdets lokal =) Jag bakar Pepparkakor o Rasmus åt upp degen. Haha
Här är det Pepparkaksbak i områdets lokal. Alla barn va inbjudna av grannen Ullis som hade fixat allt. Jätte roligt va det =)

som ligger kvar på backenPulkåkning blev det då såklart =)RasmusTigra drar Tindra i pulkanJag håller hårt i colan så den inte skakar
Här har första snön kommit så då blev det pulkåkning för hela slanten =)

Är o badar med Moster Sandra, Lena och Amanda =)
Är och badar med Moster Sandra, Lena och Amanda =)

Så här ser man ut dagen efter bad på badhuset
Så här ser man ut när man har varit o badat. Nej då Men dagen efter blev jag ordentilgt sjuk. Över 40 graders feber hade jag.


Sen va det dags för Mammas födelsedagskalas den 22 december =)
Mamma hade bakat tårta o massa olika kakor =)




Sen va det äntligen Julafton. Synd bara att Henke o Mormor va så trött så dom sov på bilderna. Haha



Kommentarer
Postat av: Lillamy

Du är helt otroligt söt Tindra lilla! Jag saknar dig och din mamma massor! Hoppas på att kunna komma uppöver och säga hej snart. Busa lite :)

2009-12-29 @ 23:42:37
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0