8 December Lucka 8

Dagis som vanligt idag =) Gått lika bra som vanligt. Men när vi skulle gå hem va min vagn borta. Fröken fick springa o leta o tillslut frågade hon en annan fröken om hon visste vart den tagit vägen o då kom hon på att hon råkat lägga Tilda i min vagn. Haha. Så Tilda låg ju ute o sov i den. Men hon skulle vakna då så dom plockade upp henne så att vi kunde gå hem med vagnen.

När vi kom hem åt vi the kakor som Mamma bakat. Hon hade gjort nästan 100 st =)
O goda som bara den är dom.
Sen ha vi klippt, ritat o klistrat hela eftermiddagen.

Lucka 8
Vykort, julkort och paket till min My little ponny =)
Vykort, Julkort o Paket till min lilla Ponny =)


Paket 8
Saxar som man kan klippa massa olika mönster med =)
Saxar som man kan klippa massa olika mönster med =)

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0