7 December Lucka 7

Idag har jag varit på dagis o lekt, när vi va ute på eftermiddagen gick Mamma och Bobbas förbi. Dom va påväg hem från jobbet men eftersom jag såg dom så kom dom o pratade med mig en sväng. Sen gick dom hem igen o efter 45 minuter kom Mamma tillbaka för då skulle Mamma o Cissi ha utvecklingssamtal =)

Mamma va så glad när vi gick hem från dagis. Cissi berättade för Mamma vilken Duktig tjej jag är o hon har berättat allt jag kan och att jag dessutom ha kissat på toaletten för första gången idag =)
Cissi tycker att jag är otroligt duktig för att vara så liten som jag är. Hon tycker att jag är jätte duktig på att prata och förstå och jag kan diskutera och förklara saker. Men det hon tycker att jag är bäst på är att jag kan säga Nej om jag inte vill o jag kan dessutom förklara varför jag inte vill o då spelar det ingen roll om det är en vuxen eller ett barn.
Sen kan jag redan leka rolllekar, jag sitter inte för mig själv o leker o tittar på dom andra barnen utan jag leker med dom. Jag älskar att klä ut mig och stå på scenen o sjunga o dansa för dom andra. Fröken slår på musik o jag uppträder för dom. Finns inget roligare =)
När det är dags för mat så tar jag mat själv, jag brer min egen mat och jag kan dela min egen mat med kniv o jag äter allt.
Cissi och dom andra fröknara tycker att det är otroligt att en så liten tjej som jag kan allt detta o framför allt vågar.

Så Mamma va den lyckligaste mamman i världen när vi gick hem från dagis idag =)

Hemma har jag tittat på spöket laban typ 5 gånger o tingeling 2. Haha

Lucka 7
En till My little ponny häst =)

Paket 7
Massa hårsnoddar och Klämmor =)

Nu är det dags att sova så jag orkar med dagis imorgon o så ska jag o Mamma baka thekakor =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0