6 December Lucka 6 och Andra advent

Idag har vi varit till Morbror Fredrik o hälsat på i han lilla hus som han ha flyttat till =)
Det va jätte fint där. Lite litet men det duger. Jag hade inte så mycke plats att busa på men de gick bra iallafall.

Morbror Andreas kom oxå dit o hälsade på o sen kom Moppa, Sara och Morbra Oliver o bjöd på pizza. Dom ville oxå se hur Fredrik bor nu.

Mamma skulle knäppa kort så jag kunde visa men hon börjar bli gammal o glömsk så hon glömde såklart kameran hemma. Får ta det nästa gång helt enkelt.

Lucka 6

En klubba till min My litte ponny.  Det skulle vara 2 men dom är så små så en av dom är på vifft.
En klubba till min My litte Ponny häst. Det va två st i luckan men dom är så små så den ena är på villovägar just nu.

Paket 6
Kanin tofflor =)
Rosa kanintofflor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0