29 December (Mamma bloggar)

Hej.
Jag har precis pratat med Tindras Farmor o Tindra har det jätte bra där =)
Hon blev uppe sent igår men det är inte konstigt, Hon har ju inte träffat dom på jätte länge ju. hehe. Klart man vill vara vaken o busa o surra med dom då =)

När det va dags att sova ville hon först sova med Ninni o Robin men dom konstaterade ganska fort att det blev för trångt så då ville hon sova med Hilda men hon hade träning så hon kom hem sent så det slutade med att hon sov med Farmor o Farfar. Efter ett gäng böcker o massa surr om allt o alla så somnade hon gott =)

Idag har hon varit på stan med sina fastrar, dom har fikat o hälsat på i Lillans butik o bara haft det bra.
Nu när jag pratade med Åsa så kom Hanna, Emil o lilla Wille dit o skulle busa med Tindra, fast först skulle dom äta middag.

Imorgon ska dom åka o hälsa på Tindras Pappa. Det har hon pratat om i 2 dagar nu så dom skulle försöka ta sig iväg dit imorgon. Hoppas bara att det blir lite varmare tills imorgon så bilen startar o så.
Blir nog roligt för dom båda om dom får träffas imorgon =)

Nu ska jag titta på tv o ta det lugnt. Är inte riktigt frisk än jag.
Men ha det så bra.

Tindra skickar en Puss o Kram till er alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0