9 Augusti

Idag är det Bobbas födelsedag och vi har varit ute o åkt båt med Moppa, Sara, Oliver, Tedde, Nilla och Stina =)
Vi åkte ut på en ö ndär vi solade och badade hela dagen lång.
Jätte skönt med fin väder o jätte roligt att bada.

Lite konstig ja  Sitter på Moppas båtenPå Granön o badar =)


När vi åkte hem kom det världens regnskur. Åskan kom oxå o hälsade på. Den tycker jag inte om.
Vill inte riktigt kramas med dig OliverÅker Moppas båt hem från Granön

När vi kom hem till Moppa o Sara åt vi middag o sen blev det tårta. Jag tjatade om tårta hela dagen men när den ställdes på bordet ville jag inte ha längre.
Vi blev kvar hos Moppa tills det va läggdags för mig

Natti Natt



Kolla vilken snygging. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0