7 Augusti

Idag ha det varit kanon väder ute igen så jag har varit ute o lekt med Rasmus hela dagen. Mycke lek med vatten har det blivit och jag är så smart att jag glömmer klä av mig innan jag blöter ner mig så Mamma har varit jätte lycklig idag, haha.

När det va dags för middag kom Morbror Fredrik hit o åt med oss =) Eftre maten åkte han hem och jag gick ut till dom andra barnen som lekte i vattenpölen utanför thea. Theas Mamma satte ut vattenspridaren åt oss så vi kunde hoppa runt i vattnet o sen kom deras stora pool fram men då kom Mamma och förstörde allt de roliga, då skulle vi gå o fiska. Det va jag inte alls med på kan jag lova. Usch va arg jag blev. Kämpade för livet för att Mamma inte skulle lyckas få på mig kläder, men hon lyckades ju med det såklart. Men sen va jag arg halva vägen fram till stället vi skulle fiska på, Då tog jag och gäspade o pang sa det så sov jag som en stock o jag sov nästan hela fisketuren. Haha
Inte fick dom nå fisk heller. Men de va rätt mysigt där ändå.

Påvägen till fiskestället tappade vi min Foppa toffla, den låg i korgen under vagnen o måste ha ramlat ur när jag va så arg, men som tur va så hittade vi den när vi gick hem =)

När vi kom hem skulle Rasmus sova o det ville ju inte jag såklart eftersom jag hade sovit i vagnen så jag och Mamma satte oss på mitt rum o ritade ett tag o sen gick jag med på att krypa ner i sängen.

Natti Natt
Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0