28 Juli

Idag har jag varit o hälsat på Moppa på jobbet =) Har länge pratat om att jag vill åka i Moppas traktor o nu fick jag äntligen göra det, Fast jag tyckte inte att det va så tok roligt, Haha.
Det va lite läskigt att sitta så högt upp.

Åker grävmaskin med MoppaÅker grävmaskin med Moppa =)


På eftermiddagen gick vi iväg med grannarna på fisketur =)

Vi gick o gick o gick


PÅ fisketur med Mamma, Bobbas, Tigra och Grannarna =)

Tillslut hamnade vi här
Vi va o fiskade under Alnöbron =)


Står under AlnöbronStår under Alnöbron
Under Alnöbron

Nu ska jag fiska =)Fiskar
Nu ska jag fiska med mitt fina fiskespö =)

Vi gick vidare till en brygga borta vid Tunadal o fiskade lite där
Sen vandrade vi vidare bort mot tunadalssågen. Där fanns det en brygga som vi kunde fiska från.

Mamma och Evelina fångade en massa fisk till mig =)
Mamma och Evelina fiskade småfisk till migDessa fiskar fick vi =)

Ja det va den dagen i korta drag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0