21-26 Augusti

Oj oj vad det va länge sedan nu, Mamma har haft fullt upp så hon har inte haft tid att hjälpa mig med bloggen.

Men nu ska jag berätta lite kort vad vi haft för oss iallafall.

I Fredradags åkte vi till Momma =) Har längtat efter att få åka dit o hälsa på. Va ute o gungade o grejjade lite och sen kommer jag inte ihåg riktigt vad vi hade för oss. Hehe
I lördags va det Byakamp i Graninge så strax före 11 åkte vi ner på Ross för då va det gudstjänst med PJ plus dop.
På Dopet skulle jag sitta tyst sa Mamma o det gick ju kanon bra eftersom jag somnade till andra sången typ. Haha
Sov under hela dopet och Gudstjänsten och nästan hela Byakampen.
När den va slut åkte vi hem för att byta till torra kläder eftersom vi hade varit ute i regnet, sen skulle vi invänta Momma o Mats o sen åka vidare på fotboll. Men när Momma kom hem så ställde vi in fotbollen eftersom det fortfarande regnade.
Vid 18 tiden åkte Momma o Mats ner på Ross o åt surströmming medans vi stannade hemma o åt fläskfilé. hehe
Efter middagen packade vi ihop o åkte ner på Ross vi oxå =) Lekte lite med Nellie där innan dom åkte hem o sov. Sen va jag med o dansade lite med Mamma tills jag blev trött, då bäddade Mamma ner mig i Emelies vagn, men jag vägrade sova. Mamma, Bobbas och Jenny fick käpma länge med mig men tillslut somnade jag =)

På söndagen åkte vi hem igen =(  Jag sov hela vägen hem o när vi kom hem bäddade Mamma ner mig i sängen så jag kunde sova vidare där.

Ja det va helgen det i väldigt korta drag. Momma klippte mig en av dagarna oxå förresten, Det blev jätte bra o jag lät henne klippa oxå. Hehe

I veckan har det varit dagis för hela slanten. Brukar ju bara gå tis, ons o torsdag mellan 9 - 14 men jag fick börja redan på måndagen o har varit där mellan 8 -14 varje dag. Det blir mycke dagis det o långa dagar. Men det är för att Mamma jobbar. När Bobbas ha hämtat mig på dagis o vi har kommit hem så har jag varit så trött så jag ha legat i soffan o vägrat hålla ögonen öppna. hehe.
Annars har jag lekt med Rasmus på eftermiddagarna.

Nu har jag fått ihop lite iallafall. Kommer inte riktigt ihåh allt men nu har ni lite koll på läget.
Nu ska både jag och Mamma sova.
Natti Natt.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0