20 augusti

Idag vaknade jag i så god tid så jag hann bada innan jag skulle på dagis =) Det va roligt.
På dagis ha jag först varit med små barnen o sen en stund med dom stora o det gick jätte bra för mig där =)

När jag kom hem från dagis va jag lite sugen på en macka så jag fick det o sen gick jag ut för att kolla om Rasmus kommit hem o det hade han =) Har saknat  honom den här veckan. Men nu är han hemma till nästa torsdag =)

Imorgon åker vi till Momma så det kan lätt bli så att jag inte har tid att skriva men då får jag uppdatera det när vi kommer hem igen =)

Nu ska ni få lite bilder


Jag o Rasmus tittar på film inne hos mig =)

Ska gå på dagis =)   Första dagen efter semestern

Första dagen på dagis =) Står o väntar på sega Mamma, Haha

Så här trött va jag när jag kom hem från första dagen på dagis

Jag va så trött efter dagis att jag tvärslocknade i soffan

Gungar

GungarGungar med Bobbas

Gungar =)

Tindra och Willda

Jag o Willda va ute o busade igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0