18 Augusti

Idag ha jag varit på dagis =) =) =) =)
Blev lite sur imorse eftersom Mamma har pratat om att jag ska få börja på stora barnens avdelning nu, men när vi gick till dagis så gick Mamma in på lilla o lämnade mig där.
Fröknarna hade ju inte alls planerat att jag skulle byta avdelning =(
Det tyckte jag inte alls om. Nu fick jag ju vara med alla bebisar istället för att vara med min bästa kompis Willda, o alla andra jag gick med innan sommarlovet.

Men jag har haft roligt på dagis iallafall. Har ritat o målat ocg gungat o allt man kan hitta på på dagis =)

Mamma och Bobbas hämtade mig klockan 2 o då blev jag överlycklig. Tok glad blev jag =)

Nu är vi hemma o bara tar det lugnt. Tråk väder ute så jag vill vara inne.
Nu ska jag titta på barnprogram o mysa i soffan =)

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0