16 Augusti

Hej hopp.

Igår va vi bara hemma o tråkade. Det regnade hela dagen lång. Inte alls roligt.
Det vart ett upphåll mitt på dagen så jag passade på att gå ut o leka en stund men sen kom regnet tillbaka igen.
Jag, Mamma och Bobbas tog o städade lite inne istället o mitt i det kom Moppa, Sara och Oliver o hälsade på. Det va roligt att dom dök upp =)

När dom hade åkt fortsatte vi med städningen och sen blev det middag o efter det satte vi oss i köket o ritade =)
Jätte kul när vi kunde göra det tillsammans =)

På kvällen kom grannarna till oss o spelade kort och jag vägrade va på rummet o rita så jag satte mig på golvet istället. Hehe.

Idag är det lite bättre väder ute. Inge regn iallafall. Men lite kallt blev det allt nu. Bobbas ha fixat min cykel idag =) Nu kan jag cykla utan att ramla varannan meter =)
Fick nya stödhjul av Willda =)

Men nu ha jag inte tid med de här nå mer, nu ska jag ut o cykla =)

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0