12-15 Augusti

Ojoj nu har jag missast några dagar igen. Men dagarna har sett i stortsett lika ut. Jag har varit ute o lekt med Rasmus o dom andra barnen.
Igår hade jag lite tråkigt ute eftersom alla kompisarna är på dagis och Rasmus åkte till sin Pappa. Jag hade ju ingen att vara med =(.
Mamma tyckte så synd om mig. Hon funderar på om jag kanske ska få börja på dagis nästa vecka så jag slipper va hemma själv o ha tråkigt. Vill ju busa med mina kompisar.

Igår kväll va vi iväg o fiskade en sväng med Roger, Evelina, Alicia, Och Våra andra grannar Ullis o hennes barn Samuel och Isak.
Det va jätte kallt och blåsigt o inte nog med de så hamnade min blöja snett så jag kissade utanför, så jag blev alldeles blöt =(    och inte hade jag nå andra kläder att ta på mig heller eftersom jag hade allt på mig. Det va så kallt så att jag hade tagit på mig extra kläderna.
Det va bara att bege sig hem efter den lilla olyckan. Jag blev sur för jag ville inte sova, Jga va minnsan inte trött jag inte. Men vi hann inte långt innan jag sov i vagnen. Haha.

Mamma berättade att jag va så trött så jag sov medans Mamma bytte blöja på mig och tog av mig alla kläder och la ner mig i sängen.

Ja det va dom dagarna det.
Idag ska vi gå på selångermarknad med Momma, Mats och Morbror Mattias =)
Vi ska åka med Tedde dit.

Nu ska vi göra oss klar för det.
Hej så länge
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0