10 augusti

Idag har jag varit med Rasmus hela dagen. Först va vi inne hos mig och rev mitt rum och efter det gick vi hem till Rasmus o gjorde samma sak där =) Mamma och Evelina va inte så glada på oss. Men vi hade gått ihop o skulle vara omöjliga barn. HAHA.
Vi bråkade om allt o gjorde allt vi inte fick o lyssnade inte på något. Vi hoppade sönder min säng till o börja med. Då blev Mamma jätte arg o ut åkte vi med huvudet före. Sen gick vi som sagt in till Rasmus och bråkade om allt. Efter det tog vi o lekte med vattnet i poolen. Både Mamma och Evelina sa ifårn så då tog vi o klev i med varsit ben i poolen istället, med byxorna på såklart. Jätt kul tyckte vi men inte våra Mammor.
På kvällen va vi inne hos Ullis medans Mamma, Evelina och Ullis spelade kort o då klättrade vi i deras sängar och ritade på deras Bord. Då blev Ullis arg på oss o så fick vi inte vara kvar där o då hamnade vi inne på mitt rum igen där vi bråkade tills jag va så arg att jag bara satt o skrek o Rasmus gick ut.

Då tyckte Mamma att det va dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0