1 Augusti

Idag  ha Mamma jobbat så jag ha varit med Bobbas på morgonen. När hon kom hem gjorde vi oss klar o åkte ut till Moppas. Vi Skulle fira Morbor Fredrik där ute. Han ha ju inte så stor lägenhet så vi ryms inte hemma hos honom, Haha.
Det blev ett lyckat kalas med massa gosaker.

Efter det åkte vi hem o packade ihop lite saker för kvällen. Vi va bjuden på middag hemma hos Maria o Jonas.
Där åt vi o spelade spel, vi blev kvar halva natten hos dom. Jag somnade till en film i soffan =)
Ante kom o hämtade oss när han skulle börja jobba, Han kör tidningen.

Vaknade till i bilen men somnat om direkt när vi kom hem o Mamma bäddat ner mig o pussat mig på kinden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0