8 April

Hej allihop.
Nu var det tok länge sedan jag skrev något.
Så länge sedan att jag inte minns vad jag har gjort.

Men kort sagt så har jag Varit lite med Annie och Emilia.
Dom har varit hit och hälsat på en del.

Sen så har jag varit hos Pappa, Farmor och Farfar och alla fastrarna.
Vi har firat min födelsedag och busat massor.
Haft jätte roligt där.
När Mamma och Annie hämtade mig på söndagen hade jag 40,5 i feber igen =(

Så det vart inge dagis för mig den veckan inte.
Men det gjorde inget eftersom vi haft storbesök här ändå.
Mammas Kompis Anna från Uddevalla har varit hos oss =)
På tisdagen skulle Mamma och Anna ut på Birsta och Bobbas skulle åka till Graninge och hjälpa Mattias i huset.
Eftersom jag va sjuk och extremt jätte gnällig så ringde Mamma till Annie och frågade om jag fick vara med dom.
Hon tyckte de va bättre än att dra runt mig på birsta.
Det hade nog inta varit så roligt de inte.
Men hos Annie hade jag tok roligt iallafall.

På Onsdagen åkte Anna till sin Mamma i Graninge och på torsdagen åkte vi till Sollefteå.
Mamma, Bobbas och Anna skulle ut o roa sig på lördagen och eftersom Mattias Nordlander skulle till Graninge på torsdagen passade vi på att åka med honom.

Vi vandrade runt på stan i Sollefteå hela dagen i väntan på att Mats skulle sluta jobba.
När han gjorde de så mötte vi honom på konsum och så fick jag åka med honom hem till Mommo.
Sen va jag hos henne hela helgen tills Mamma och Bobbas kom och hämtade mig på söndagen.

När vi kom hem släppte vi alla saker innan för dörren typ och så åkte vi med Morbror Fredrik på ica och sedan körde han oss till Madde Bias och Nova.
De va tok länge sedan jag fick leka med Nova.
Vi hade jätte roligt iallafall.
Åt kinderägg och provade varandras skor   =)

På måndagen va vi ut på Birsta och träffade Madde, Nova och Emma.
Jag och Nova kutade runt som dårar medans Mamma och Madde jagade oss. hehe

Tisdag va jag på dagis. Vi fick påskpyssla =)

Idag är det Onsdag och jag har varit på dagis.
Varit ute och lekt och påskpysslat mera.

Hemma har vi lekt på rummet, Satt upp hyllor i vardagsrummet o lagat mat.

nu är klockan sju och jag börjar bli riktigt trött.

Så snart är det dags för sängen.

Natti natt

Puss o kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att läsa lite nytt.

Bra att allt är bra.

Kram på er hoppas vi syns snart igen.

2009-04-08 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0