28 April

Nu va det ett tag sedan igen.

Ja har vait hos pappa i helgen o busat med honom, Farmor, Farfar och fastrarna.
Det har varit jätte roligt, vi har mest varit ute o lekt.
Smörjt in Benzon med lera har jag gjort. =)

Mamma, Bobbas och Morbror Fredrik hämtade mig på söndagen.
Jag va sur och grinig hela vägen hem.
Ingen fick prata med mig, och jag vägrade tala om vad det va som va fel.

Igår va vi bara hemma o busade.
Gjorde inge speciellt alls.

Idag har jag varit på dagis, Bobbas både lämnade och hämtade mig =)
Mamma har jobbat idag så hon kunde inte göra det.
Jag spelade dator med Bobbas tills Mamma kom hem, och när hon gjorde de så lagade vi mat och så fick jag en glass till efterrätt.

Nu ska vi leka o grejja o sen ska jag sova.

Mamma ska jobba onsdag och Torsdag oxå så Bobbaslämna och hämtar på dagis.

puss o kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0