23 April

Dagis idag igen.
Idag har vi varit inne hela dagen. Har varit i gympasalen och busat.
Sen så har jag ätit ketchup med båda byxor och tröja, Mamma funderade på om jag inte fick nå bestik. haha

Mamma hämtade mig vid 2 som vanligt.
Men idag har jag varit gnällig, sov max 45 minuter på dagis idag så jag har inte varit på mitt bästa humör.
Men vi har iallafall varit ute hela eftermiddagen.
Jag har lekt med grannarna, Liv och Liam.
Jag tycker om att leka med dom.

Ja det är allt vi gjort idag.
Är så skönt att vi kan vara utehela tiden, o man behöver inte en massa jobbiga kläder.
Tok bra med vår och sommar tycker jag.

Nu är klockan över nio så nu är det dags för gnällfia att sova.

Natti natt.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0