Tisdagen den 23 September

Idag har jag varit på Sjukhuset på Bvc.
Mamma och Bobbas va med.

Dom skulle kolla hur lång jag blivit och väga mig och lyssna på hjärtat.
Det va vad dom sa till mig att dom skulle göra iallafall.
Men så va de ju inte, eller dom gjorde ju allt det men när jag satt i Mammas knä kom doktorn och satte sig brevid mig och mamma och då såg jag sprutan,
Jag vart jätte arg och vägrade sitta still i Mammas knä och när doktorn stack mig skrek jag rakt ut och kämpade för att ta mig loss.
men det gick inte.
Mamma höll fast mig.

Efter sprutan klädde Mamma på mig och satte ner mig på golvet och jag tog chansen och sprang och gömde mig bakom Bobbas och kramade hans ben så att ingen skulle ta mig.

Dumma doktor!!

Påväg hem från sjukhuset gick vi först på ica,
Där fick jag 2 tuttar av Bobbas och sen gick vi på Konsum och där fick jag en ny vällingflaska av Bobbas.

Jag fick det för att jag va så duktig hos doktorn.
Tack så mycke.
Jag va iallafall 84,5 cm lång och vägde 11,715 gram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0