Mamma helg

I helgen va det mamma helg men jag har inte bara varit med Mamma.

På Fredagen tyckte Morbror Mattias att Mamma skulle hitta på något roligt så då kom han till oss o va barnvakt.
Fast Mamma nattade mig innan hon gick ut såklart.
Annars hade jag nog blivit arg.
Men jag va snäll med Mattias iallafall.
sov hela tiden.

På Lördagen vill Sandra vara med mig så att Mamma kunde hitta på något så vid 7 tiden på kvällen gick vi upp på Konsum och mötte Sandra och Henke,
där köpte Mamma lördagsgodis till mig som jag fick ta med mig till Sandra.

Sandra gick med mig från konsum och Mamma gick hem.
Vid kvart över 12 på natten kom mamma och hämtade mig,
 då låg jag och sov i åkpåsen i Sandras säng.
så skönt.
Men jag vaknade såklart när mamma skulle lägg amig i vagnen och då vart jag lite sur.
men det gick över ganska fort och när vi kom hem somnade jag om direkt.

Natt natt sa jag till mamma innan hon stängde dörren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0