Pappa helg

Lite sen som vanligt, men jag var iallafall hos pappa förra helgen.
Pappa och Farfar kom och hämtade mig på Fredagen.
 Jag hade precis hunnit hem från dagis så kom dom.

Vi va i Långsele hela helgen och lekte med Framor och Farfar.
Det va jätte roligt.
På Lördagen gratulerade vi Helen som fyllde 18 år. Grattis Faster.

Sen på söndag gratulerade vi Hanna som fyllde 20 år. Grattis till dig oxå Faster.

Vi va och hälsade på Pappas Mormor och Morfar en sväng oxå.

Jag har haft det jätte bra hos Farmor och Farfar med pappa.
 Pratat som en tok o busat o charmat alla som vanligt.

Det första jag sa till mamma när jag kom hem och vi hade kommit in och satt oss för att äta, det va dola.
Mamma skratta så hon nästan ramla av stolen.
Och jag fattade ingenting.
Jag ville ju bara ha lite cola, dricka alltså.
Men mamma tyckte de lät roligt när jag sa det.


Hehe. ja nu har ni fått veta lite om den helgen.


Ja just det ja.

Helgen före det var jag och Mamma i Graninge hos Mormor. Det va mysigt.
Mormor klippte mig =)

Annars gjorde vi inte så mycke mer än busa.

Kram på er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0