Julklappar

Haha, snart är det dags för julklappar, så jag tänkte att jag börjar skriva en lista så ni vet vad ni ska säga till Tomten att jag önskar mig.
Kommer uppdatera listan hela tiden så håll koll på den.
1. Spis
2. Kastruller
3. köks redskap (vispar, slevar,mm)
4. Matservis i plast.
5. kundvagn med matvaror
6. Dammsugare
7. Sängkläder med disney prinsessorna på till stora sängen till lilla oxå om de finns
8. Tavlor med disney prinsessorna på.
9. Gardiner med Disney prinsessorna.
10. Byrå i serien Mammut på IKEA. röd/rosa ska den va
11. Kläder, Massor av kläder storlek 86/92.    (Använder mycke tunikor, tights, strumpbyxor. Behöver Tjocktröjor i 
       alla färger.)
12. Astridlindgren filmer
13. Fåtölj från jysk
14. LACK vägghylla från Ikea. Ljusrosa
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Ja nu har ni lite att gå på.
Ha det bra så länge.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0