Oj en hel vecka har gått

I helgen va jag hos pappa.
Han åkte med en kille som heter Jocke hit till Sundsvall.
Jocke skulle lämna sin son Anton till sin mamma Annie så då kunde ju pappa åka med och hämta mig oxå så vi kunde umgås lite.

Vi va hos Farmor och Farfar o mina fastrar.
Har haft jätte roligt.
Har fått jätte fina kläder och leksaker.
Faster Hanna och min kusin kom och hälsade på så jag fick hålla i min lilla bebis kusin.
Jag tycker om bebisar.
Pappa skulle skicka bilder på det till mamma så vi kan lägga ut dom här men han har inte gjort det än så ni får se de senare.

På söndagen kom Mamma o hämtade mig hos Farmor och Farfar.
Hon åkte med Annie till Långsele.
Jag fick sitta ensam bak i Annies bil hela vägen hem och jag va så snäll.
Mamma va helt säker på att det inte skulle fungera.
Men jag är ju stor tjej nu så det gick ju jätte bra.

i Veckan har Morbror Mattias bott hos oss.
Han har varit här i Sundsvall för att prova på en skola som han kanske ska gå på sedan.

Jag har varit på Dagis tis, ons och Torsdag, lika roligt som vanligt.
Äter som en tok och sover jätte bra nu.
Jag va lite tjurig i början men nu fungerar det jätte bra. 
 
I måndags va vi till gammelfarmor och gratulerade henne.
Hon fick ett kort på mig som jag knäppt på dagis. 
Vi blev bjuden på middag o hela släkten va där.
Jätte roligt.
Lekte med Rasmus mest hela tiden.
 Han tog min tutte och så sprang han iväg så jag skulle jaga  honom.
 Det va jätte roligt.

Annars har vi inte gjort så himla mycke faktiskt.

Vi bakade pepparkakkor igår, eller Mamma, Mattias och Bobbas bakade medans jag åt degen. hehe.

Idag gav jag mamma lite sovmorgon.
Vaknade klockan 10.
Jätte skönt tyckte mamma.

Nu är det dags att sova middag.
Får se om det händer nå spännande ikväll.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig!

Läser din blogg och berättar sedan för din mormor, så att hon blir uppdaterad.

Hoppas att du skickar en dagis bild till henne så att vi får se så stor hon blir, kommer nog till våren upp och hälsar på hos dig.

Hoppas att ni har det bra.



Kram Moster Malin

2008-11-29 @ 22:51:01
Postat av: Nina

Kul att höra att det fungerar. Frågade Mats häromdagen hur det var.

Du mamma har namnsdag på imorgon, tisdag. Kom ihåg det. Ge henne en jättekram från mig.

Kramar

2008-12-01 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0