Dom bara målar

Idag har jag varit på dagis.
Ätit jätte bra och sovit en och en halv timme.
Kanon bra.

När mamma kom o hämtade mig hade hon med sig pulkan.
Hon tyckte att vi skulle lämna vagnen på dagis eftersom det är kaos hemma.
Men jag ville inte åka pulka,
 Ville bara dra den själv.
Ville inte vara utenär vi kom hem heller som mamma hade planerat, ville vara inne.
O Kaos va precis vad det va.
Alla saker vi äger står ihoptryckta inne i vardagsrummet o så är det nymålat i köket o spacklat i mitt rum och vardagsrummet.
 Fanns ingenstans jag kunde vara så vi tog och åkte till Morfar och Sara idag igen.
Där fick vi makaroner och korv o sen busa vi lite och läste bok med Sara.

Morbror Fredrik, Bobbas och Morfar åkte till garaget för att fixa Fredriks bil.
 När dom kom tillbaka fikade vi bullar.

Sen åkte vi hem för då var det dags att sova.


N ATTI NATT

puss puss

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Heej mina Gummor!

Vad skönt att dom gör iordning lägenheten åt er :)

Det låter ju som att ni kommer att få ett helt nytt ställe. Fixade väggar och köksluckor, det är inte illa det inte.

Går det bra på dagis? Många nya vänner?

Vad gör mamma på dagarna Tindra? "Tant" Anna saknar din mamma! Kram kram

2008-11-20 @ 11:11:37
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0