Hej allihop

I Tisdags åkte jag och mamma till Mormor med Morbror Fredrik.
Det va så länge sedan vi va o hälsa på där så vi tog chansen o åkte dit när mormor skulle va ledig.

Vi hade tänkt leka ute på gården hela Onsdagen men när vi vaknade så snöade det ute och senare började det regna så det vart inge lek ute =(
Men jag fick leka inne istället.
Det va roligt det oxå.

Vi åkte hem till pappa igen på Onsdag kväll.
Morbror Fredrik sov över hos oss.



Sen kan jag berätta att jag tror att jag håller på att få två tänder till.
Mamma tror det iallafall, Hon tycker att jag är så gnällig o snorig och sover väldigt dåligt.
Inatt vaknade jag kl halv 2 o va jätte arg så tillslut så fick jag följa med o sova i mammas säng, där låg jag vaken i typ 1 timme innan jag somnade.

Sen har det inte hänt så mycke mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0