Hejsan hoppsan allihop

Det har inte hänt så jätte mycke sedan sisst.

Men jag kan  berätta att morbror Fredrik kom och hämtade mig i Måndags vid 1 tiden.
Jag skulle få följa med hem till mormor och sova där en natt eftersom mamma skulle på ett möte på tisdag morgon.

Jag har haft det bra hos mormor, fast hon mådde väll inte så jätte bra, hon är jätte förkyld.
Jag har visat mormor att jag kan tala om vad jag vill nu. Vill jag äta så klättrar jag på stolen och vill jag ha saft så pekar jag på den osv..

Sen så har jag ju fåt en tand till nästan, den har precis spruckit upp. mamma såg den i fredags.
Alltså den 29 Feberuari.

Sen så har det faktiskt inte hänt så himla mycke mer.

Ha det bra så länge.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica och Johan

Hej sötnos! Jag och Johan kommer hem till påst, vi kommer antingen på skärtorsdagskvällen eller på långfredagen. Skulle va så himla roligt att få träffa dig och mamma och pappa då! Vet ju att du blir stora damen nu snart och fyller 1 år, vad önskar du dig i present? Hälsa mamma och pappa!

2008-03-11 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0