1 År och 1 dag

1 År och 1 dag. kolla in mina tänder

Tok lycklig 1- åring med en massa tänder. det är vad jag är det.

Imorse tänkte jag att jag skulle hitta på något nytt.
Jag satt i mammas säng, bredvid henne, Hon ville inte vakna riktigt så jag tog och petade henne i ögat och när hon tittade upp och frågade vad jag höll på med så blinkade jag till henne och skrattade så där busigt som bara jag kan, oj vad vaken mamma vart då, hon väckte till o med pappa och berättade att jag flörtade som de tydligen heter. Eftersom Mamma och Pappa tyckte det va så roligt så fortsatte jag att göra de hela dagen lång.


Jag har varit på stan med mamma och Josefine oxå. Jag fick gå lite själv, det tyckte jag va roligt.
Sen så har jag bara busat hemma med mamma tills jag skulle sova. somnade lika fort idag som igår.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

Hej på er!
Ser att Tindra växer och frodas, kul attt se att hon och ni mår bra.
Jag visar detta för din mormor ibland, när hon är här hos oss, hon är inte så hemma på datorer :o)
Hon tycker att det är roligt att se bilder på hur Tindra växer upp och blir stora tjejen.
Hoppas att ni har det bra och att alla ni kommer ner till Tierp nått i sommar.

hälsa!!!! Kram Malin

2008-04-17 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0