Nu va det länge sedan igen...

Förlåt för att jag är så dålig på att skriva. Jag har inte tid att sitta still vid datorn så ofta. Har så mycke bus jag måste göra.


Men jag kan berätta lite snabbt om vad som hänt den senaste tiden.

Torsdagen den 12 Juni tog Mats brors dotter Erika studenten så då va vi i Sundsvall och tittade på henne och sen fika vi hemma hos dom.

Fredagen den 13 Juni tog morbror Fredrik studenten. Då va vi ner på stan o tittade och sedan åkte vi hem till mormor och fikade.

På midsommar var jag med mormor. Vi va nere hos Jesper, Mamma kom till oss för att äta och sen åkte hon igen.
Men jag hade roligt med mormor o alla andra. innan mamma skulle åka passade jag på att bada i en ler pöl. det va jätte roligt. Men mamma vart inte så glad så jag försökte springa ifrån henne, vilket inte gick så bra. mamma är snabbare än mig.

Helgen efter midsommar åkte vi till Morfar i Sndsvall.
Mamma och Josefine skulle ut och roa sig så jag Fredrik och Bobbas fick stanna hos Morfar.
Det gick jätte bra för mig att vara där med dom. Hade jätte roligt.

På lördagen va Morbror Fredrik iväg o köpte en jätte fin bil.
Mamma och Jossan vart hemma på lördag kväll men jag va med sara ändå.
På Söndagen åkte vi hem igen, Men ingen ville åka. vi ville stanna allihop, men de gick ju inte.
Mamma och Josefine skulle jobba på måndagen.

I fredags alltså den 4 juli kom pappa och hämtade mig. Skulle få vara med honom o leka en stund.
Vi gick till Risön och köpte glass. De va gott. Tyvärr så hade inte pappa tid så länge så vi hann bara umgås i en timme.


Ja nu har ni fått veta lite nytt iallafall, lovar att jag ska försöka bättra mig med skrivningen och så ska jag kolla om jag hittar några nya bilder som jag kan lägga ut.

Ha det bra.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0