Lördagen den 12 Juli

Hejsan hoppsan.

Idag har jag, mamma  och Bobbas varit o hälsat på hos mormor.
Vi hade så tråkigt hemma så morbror Fredrik fick komma och hämta oss.

Tyvärr så regnade det hela dagen så det vart inte så mycke lek ute men jag hade roligt iallafall.
Jag vart lite sugen på att bada i mormors pool så jag passade på o springa ner till den när mormor plockade jordgubbar o Mats kom ner efter mig och tyckte att jag kunde få bada om jag verkligen ville det så han klädde av mig o skulle stoppa ner mig i poolen men så fort jag kände att det va väldigt kallt så kom jag på att jag nog inte ville bada så jag skrek lite o då lyfte han upp mig igen och sen fick morbror mattias ta på mig en blöja för första gången och det fixade han jätte bra.
o så tog han på mig kläderna igen såklart.

Vi åt middag hos mormor och sen gjorde mamma och morbror fredrik och Mattias en rabarber och jordgubbs paj till efterrätt.

Fredrik körde hem oss kvart över 9 och jag lyckades hålla mig vaken hela vägen hem, men sen tvär slocknade jag i sängen så fort mamma stoppa ner mig.

Natti natt

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: maria

Hej hej Vad roligt att se lilltjejen. Emma blev så glad när hon fick en kram utav henne :)

2008-07-22 @ 21:28:54
Postat av: Anonym

Jag har utmanat dig i min blogg =)

2008-08-27 @ 18:44:39
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0