8 Februari

Nu kan jag minsann klättra upp på saker oxå.
Idag när mamma damsög tog jag och klättrade upp i soffan och gud så glad jag vart när jag kommit upp alldeles själv.
Det är tur att jag och mamma har tränat på att klättra ner från saker redan.
Man vänder sig om och lägger sig på magen och så glider man sakta ner och vips så står man på golvet.
Min mamma är så snäll så jag brukar springa fram och ge henne en puss eller en kram ibland.
Det tycker mamma om.

9 Februari
Idag kom Morbror Fredrik och hämtade mig och Mamma. Vi ville åka till Mormor och hälsa på en stund.
Nu visade jag att jag kunde gå ännu mer,
På kvällen körde Fredrik oss hem igen och han stannade kvar och sov hos oss.

11 Februari
Idag såg mamma att jag hade fått en tand till.

17 Februari
Nu går det undan med tänderna. Idag tittade en till fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0