31 December

Idag åkte jag till Mormor för att fira nyår med dom.
Jag va med Mormor, Mats, Morbror Mattias och Leif.
Det va roligt att vara med dom, Jag tycker om min Mormor, hon är så snäll.
Vi åt gott och busade.
Jag va vaken på 12 slaget till o me. Då skålade vi och sköt raketer. Det va roligt.

Ja just det ja. Jag har ju fått en till tand idag oxå.

Mamma hämtade mig på Onsdag morgon för då skulle Mormor åka till Sundsvall på Bio. 
När vi kom hem till stan åkte vi och tittade på en lägenhet som vi kanske ska flytta till. 
Den va jätte fin. Helt nyrenoverad.  Mamma tyckte om den jätte mycke.
Hon ville att vi skulle flytta dit, så det blir nog så.


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0