26 Februari

Hejsan hoppsan.

Idag åkte Jag, Mamma, morbror Fredrik och Moster Sandra till Sundsvall.

Vi skulle handla lite och så skulle vi träffa Frida och My.
När dom kom till Birsta gick vi upp till Ikea restaurangen och åt lite mat med dom,
Jag fick äta köttbullar och potatis med mamma och till efterrätt vart det kladdkaka o grädde.
JÄTTE GOTT!!!

När vi ätit klart följde vi med Frida och My ner på Ikea. där visade jag att jag kunde gå själv.
Jag sprang runt i full fart o tittade på saker.
My hade sin mormor med sig oxå förresten.
Efter det skulle dom åka hem igen och vi fortsatte med våran handling.

Klockan 8 åkte vi hemmåt och vi va hemma vid halv 11 på kvällen.
Det snöade o va dimma så Sandra körde sakta så de inte skulle hända något.
Jag sov hela vägen hem ja. de va skönt, men mamma va orolig för att jag inte skulle sova när vi kom hem,
men de va inga problem ja somna på 2 sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0