26 December

Idag åkte jag, Mamma och morbror Fredrik till Sundsvall.
Mamma och Fredrik skulle handla för pressentkorten dom fått i julklapp.

Sara mötte oss på Willys i Birsta för att hon skulle hämta mig.
Jag skulle få vara med dom så att mamma och Fredrik skulle få handla i lugn och ro.

När dom hade handlat klart kom dom till Hans och Inga där vi va och väntade på dom.
Jag vart jätte glad när mamma kom, hade saknat henne jätte mycke.

Vi sov kvar hos Morfar den natten.

Dagen efter kom Mammas Farmor och Hugo. Dom ville träffa mig och se hur stor jag hade blivit.
Efter det åkte vi hem till Farmor och Farfar i Långsele.
Dom ville att jag skulle stanna hos dom och eftersom jag fick det för mamma så gjorde jag det.
Mamma hämtade mig på lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0