24 Januari

Idag har jag varit på Bvc.
Det tyckte jag va jätte roligt.
När vi kom dit klädde mamma av mig och satte mig på golvet så hon kunde klä av sig, men innan hon va klar va jag inne i väntrummet och lekte med alla barn som va där.

Sen vägde jag mig och mätte mig.

Jag vägde 10.040g och var 74cm lång.

När vi kom hem därifrån tog jag mina första 3 steg från vardagsrumsbordet till mamma som satt på golvet.
10 Månader på dagen och jag tog 3 steg.
Mamma vart jätte glad.

259937-109

Den här bilden tog mamma precis innan jag tog mina 3 första steg.


Den 25 Januari

Idag va det dags att börja flytta in på Djupövägen så då fick jag åka till Farmor och Farfar.
Där gick jag lite till och busade massor. åkte pulka o sånt.

På söndagen åkte jag hem till mitt alldeles egna rum.
Mamma tyckte att jag kunde sova på mitt rum själv nu.
Eftersom jag är en så stor och duktig tjej så gjorde jag som mamma tyckte och det gick jätte bra.
Jag sov mycke bättre där än inne hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0