Måndag den 8 December

Idag har jag, Mamma och Bobbas varit i stan med Frida och My.
Frida ville ha sällskap när hon skulle kolla på julklappar.

Så jag har fått åka buss för första gången i mitt liv.
Jag som pratat om bussar så länge nu.
Varje morgon när vi går på dagis åker det förbi minst 1.
Jag satt snällt i vagnen hela bussresan och pratade om bussen och Tomten o en massa annat.
Så det gick jätte bra.

Vi började dagen på stan med att äta och sedan har vi sprungit runt o olika butiker, min favorit va såklart lekplaneten.
Dom har jätte mycke dockor där och dom tycker jag om.

Efter många timmar på stan tog vi bussen hem igen och hemma har jag busat med Morbror Fredrik o legat med mamma på soffan o titta på tv.

Imorgon är det dags för dagis igen, men jag har som vanligt lite svårt att sova så jag är fortfarande vaken.
Sitter i sängen o surrar o ropar på mamma.

Men jag somnar nog snart.

Sov gott.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0