Söndagen den 14 December

Idag vaknade jag tio i tolv.
Då vart mamma väldigt stressad, Hon hade ju inte ställt någon klocka eftersom jag alltid brukar vakna tidigt.

Vi skulle vara ute hos Nilla klockan halv två för att fira Ante som fyllde 18 år.
Vi fick hjälpas åt för att hinna klart allt som skulle göras så vi hann precis i tid.
Vi kom fram dit samtidigt som Morfar, Sara och Morbror Oliver.

Det kom jätte mycke folk dit o vi fikade och lekte. Jag va mest med Stina och Wilma.

Klockan 4 va det dags för bad på badhuset. Oliver hade nån avslutning där.
Jag badade med Morfar och Sara medans mamma solade.
Det va jätte roligt.

Sen fick vi fika. Saft, lussebulle och pepparkaka.

Efter badet bjöd Morfar på Pizza.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ailin

Hej. Måste bara säga att jag saknar er "/

Känns ut som att jag har missat så mycket. Du måste ge mig en uppdatering på vad som händer! Kraaam /Ailin

2008-12-17 @ 03:22:05
URL: http://aiilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0