Grattis Gammel mormor.

I helgen har jag varit i Tierp med Mamma , Mormor, Fredrik och Mattias.
Vi har gratulerat gammel mormor på 60-års dagen.

Mamma var jätte orolig för resan dit och hem eftersom jag aldrig har åkt bil så lång tidigare.
Men eftersom jag är världens snällaste tjej så sov jag nästan hela vägen dit.

Men tyvärr så vart jag förkyld så jag va jätte gnällig hela tiden och jag skulle bara vara med mamma, ingen annan fick ta i mig och det vart lite jobbigt för mamma eftersom hon inte heller va så pigg.
Men vi hade det bra ändå.

Jag fick en massa kläder av gammelmormor. Dom var jätte fina.



259937-64259937-63259937-62259937-61259937-60259937-59

Allt detta fick jag och så fick jag egna bestik men dom ligger i diskan så jag har ingen bild på dom.

Resan hem vart lite knöligare men det gick bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0