Så är lilla jag döpt.

Lördagen den 6 okteober klockan 13,00 i Graninge kyrka döptes jag av Per-Jonas Odelberg.

Allt gick jätte bra förutom att jag var väldigt trött o lite gnällig, fick ha tutten hela tiden och så fick mamma hålla mig nästan hela tiden, men Morbror Fredrik som numera är min Gudfar oxå fick bära mig fram iallafall.

Efter dopet var det dags för fika på ross det var ca 80st som kom o tittade på mig o fikade med oss.
Jag fick jätte mycke fina pressenter som ni kommer att få se så fort mamma har knäpt kort på allt.
Ni kommer oxå få se bilder från dopet men tyvärr så är våran kamera inte så jätte bra så bilderna vart lite suddiga.

Därför ber jag er alla som har lyckats få fina bilder att skicka dom till mamma på [email protected] vill ha bilder från fikat oxå om det finns.

ha det bra så länge.
kram på er alla och tack så mycke för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0