Vad har hänt mer då tro..

Den 19 Oktober åkte vi till Morfar, Sara och morbror Oliver. Vi skulle grattulera Oliver som fullde år den 18 oktober, Han fick 4 filmer av oss.
På lördagen åkte mamma o pappa till Birsta och jag o Benzon va med Sara o Morfar. Jag va jätte snäll hela tiden, fick åka mycke vagn o de är mysigt =)
Vi va på affären oxå och då fick jag badleksaker av Sara. Dom fick jag bada med på kvällen.
På söndagen åkte vi hem igen. Men först åkte vi till Bygg max och mötte Jenny o fick låna en bilstol av henne. sen åkte vi till Annie och hämtade en åkpåse som jag skulle få låna av henne.

Sen så har jag varit lite bråkig med mamma den senaste tiden. Men mamma förstår inte vad som är fel, Jag har haft lite feber men inte mycke o inge förkyld eller nå sådant. På kvällen när jag ska sova skriker jag bara o vill inte alls sova, men tillslut somnar jag av utmattning.

Fredagen den 26 Oktober åkte jag, mamma och mormor till kramfors för att gå på dollarstores. Mamma köpte ett par foppatoflor till mig som jag ska ha när jag kan gå.

Måndagen den 29 Oktober hade jag min första namnsdag. det va Viola då. Och jag va sjuk, hade feber.


Tisdagen den 30 oktober Gick jag, mamma och Josefin ner på Bvc. Jag vägde 8830 gram och var 71.5 cm lång.

Onsdagen den 31 Oktober tog morbror Fredrik körkortet =)

Ja det va lite info om mig för den här gången. hehe. kommer lite bilder snart oxå...

Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0